La bellesa de la Metamorfosi

Estat
En aquests moments de la meva vida estic en procés de metamorfosi.  Està creixent en mi una nova Ruth, una nova identitat que l’anomeno Kbreta. Va començar fa uns mesos després del viatge a l’Índia, on es va iniciar aquest llarg viatge intern.
Aquesta papallona vol ser el reflex del moment màgic que visc, d’aquest procés de creixement i que m’agrada compartir amb vosaltres. Un procés que em refà i em dóna força per volar lliurement, per acostar-me als meus SOMNIS.

5 responses »

  1. Se de que parles, també vaig ser a l’India! I sí que et canvia, per sempre. Sé que hi tornaré algún dia…ho sé des del mateix moment que vaig deixar aquella Terra! Molts records i bona sort amb el cd!!!

      • A veure sí de veritat tinc el plaer d’escoltar aquesta vostra antiga música!!! En el fons sóc un músic frustrat…ara ho,intento,amb l’ukelele, és molt agraït!!!

      • Ja en gaudeixo ja de la música! Però penso que dóciles un valor perdut… cantar és Lo meu però en public… Sempre ho he deixat per moments intims molt especials, em fa cosa lluirme, no m’agrada destacar (no Vull semblar ara presuntuós, eh!). Em moro d’enveja amb això que feu!!! Apa, molta records i èxits!!! Que s’ha de fer per contratar-vos??? Jejeje

Deixa un comentari

